poniedziałek, 11 czerwca 2012

Zestaw do stop Avon Foot Works Morska Bryza

Dzisiaj chcialam Wam opisac serie do stop Foot Works Morska Bryza. Zakupilam scrub, zel-krem oraz tarke do stop.


Energizujacy scrub do stop z sola morska Morska Bryza

Sposob uzycia: wmasowac starannie w wilgotne stopy zwracajac szcegolna uwage na miejsca gdzie skora jest przesuszona. Pozostawic na minute i splukac.

A oto nasz produkt:


Konsystencja:



Scrub posiada trzy rodzaje drobinek. Czarne i biale malenkie ktore z czasem rozpuszczaja sie podczas peelingowania oraz jakies brazowe ziarenka, ktore splukujemy.
   Jezeli chodzi o dzialanie to zastosowalam sie do rad producenta i jestem mile zaskoczona. Stopy sa gladziutkie i pachnace. Oczywiscie pomoglam sobie tarka,  o ktorej napisze potem.

Nawilzajacy balsam do stop z algami Morska Bryza

Sposob uzycia: stosowac na czyste suche stopy, wmasowac w skore az do wlchloniecia.


Konsystencja:



Krem posiada jak widac deikatne srebrne drobinki. Na stopie po wsmarowaniu kremu nie sa one widoczne. Po zastosowaniu kremu na noc stopy rano byly wypoczete swieze i nadal pachnace. Dodatkowo zaraz po wsmarowaniu i wchlonieciu mialam wrazenie delikatnego filmu na stopach. Dlatego tez uwazam ze krem nadaje sie raczej na noc czyba ze pod skarpete na dzien. Ogolne wrazenia dobre:).

Tarka do stop



Jak widac wykonanie kiepskie ale metalowa czesc w 100% spelnia swoje zadanie. 

2 komentarze:

  1. Ja z balsamu do stóp nie jestem zadowolona, a scrubu jeszcze nie ruszyłam, bo muszę inny najpierw skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz co osoba to inna opinia. Ja jestem bardzo zadowolona i jeszcze ten zapach:)

      Usuń