środa, 13 czerwca 2012

Kolorowo, pastelowo czyli propozycja lakierow od Avon

Uwielbiam kolorowe lakiery i w zasadzie praktycznie zawsze mam czyms mazniete paznokcie. Tak wiec kiedy zobaczylam pastelowa kolekcje w ofercie Avonu odrazu zdecydowalam sie na pare ciekawych opalizujacych kolorow. Niestety okazalo sie ze jeden byl juz niedostepny ( Blue Escape). Tak wiec przedstawiam pozostala trojeczke:



Pastel Pink


Niestety co do malowania nim mam zastrzezenia. Musialam polozyc az trzy warstwy aby osiagnac zadowalajacy efekt. Przez to baaaardzo dlugo schnal i nie moglam przez godzine nic robic:/


Uwazam jednak ze kolor swietnie opalizuje i taki pudrowy roz swietnie pasuje do lekkich letnich strojow.


Lemon Sugar



Ten kolorek potrzebowal jedynie dwoch warstw co mnie bardzo ucieszylo lecz nie grzeszy trwaloscia co juz widac na zdjeciu nastepnego dnia rano:/



Orange Creamsicle


 Moja perelka. Cudowny zywy kolor, pieknie opalizuje dlonie. Dwie warstwy wystarczaja na calkowite pokrycie plytki. Dosc szybko schnie wiec nie mialam problemu z odciskami na lakierze. Moj nr jeden zaraz po Luxe Lavender.


Mimo zywego odznaczajacego sie koloru mysle ze bedzie pasowal do wielu ubiorow. To bedzie moj nr 1 na tegoroczne lato. 



Caly dzien nie moglam sie napatrzec na moje pazurki w tym odcieniu. Nawet maz powiedzial ze pieknie wygladaja:*
Cena regularna: 25,00zl
Cena promocyjna: 12,99zl
Pojemnosc: 12 ml

4 komentarze:

  1. Ten ostatni kolorek jest rewelacyjny! Napewno zamówie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podoba bardzo ten pierwszy :) szczególnie ładnie wyglądają gdy ma się opalone dłonie tak jak Ty :) nie wiesz czy jest on gdzieś jeszcze dostępny? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń