poniedziałek, 4 czerwca 2012

Electric Purple

Dzisiaj nie bede sie rozpisywac. Oto co stworzylam moja zapomniana paletka od Avon kolor Electric Purple:)





Makijaz robilam na mokro poniewaz cienie Avonu maja to do siebie ze nie sa zbyt dobrze napigmentowane.




Mam go juz na oczach 4h i nadal jest w stanie nienaruszonym. Cien nie roluje sie w zalamaniach powiek. Pod cien nie nakladalam bazy. A oto paletka Electric Purple:


Juz dawno zapomnialam ze ja posiadam, a tutaj taka mila niespodzianka. Napewno uzyje jej jeszcze nie raz:)

2 komentarze:

  1. ładne kolorki. Może wezmę przy kolejnym zamówieniu.

    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się tu podoba.
    Będę wpadać częściej i dodaję do obserwowanych, bo mądrze prawisz :)
    Więcej postow proszę :)

    OdpowiedzUsuń