środa, 27 czerwca 2012

Alessandro lakier do paznokci

Na samy poczatku kiedy dostalam moj GlossyBox bylam bardzo zawiedziona. Jednak testujac widze coraz wiecej plusow moich kosmetykow. Dzisiaj na tapecie Lakier do paznokci od Alessandro:


Do zadowalajacego efektu wystarczyly mi dwie warstwy lakieru. Moj kolorek baaardzo szybko wysechl, bylam wrecz zdziwiona i nadal staralam sie uwazac na moje paznokcie, ale lakier byl juz zupelnie twardy. To ogromny plus.
A oto co nim zmalowalam. Zdjecia w roznym swietle.


Ogromny plus za trwalosc. Mam go juz trzeci pelny dzien na paznokciach i wygladaja tak samo jak w dniu pomalowania. Dodatkowo pieknie sie blyszcza jakby lakier byl nadal mokry.

Reasumujac jestem baaardzo zadowolona z mojej probki lakieru. Mysle ze jezeli znajde inne ciekawe kolory chetnie sie skusze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz