środa, 18 lipca 2012

Moj codzienniak

Ostatnio widze ze sporo dziewczyn na swoich blogach przedstawia swoje codzienne makijaze. To i ja gorsza nie bede. Moj codzienny ulubieniec w naturalnych kolorach brazu:

Poniewaz nie pracuje jak narazie ale zajmuje sie dzieckiem i domem wybieram barwy stonowane. Podkreslam jedynie linie rzes czarna kreska nastepnie wykonuje delikatny makijaz za pomoca paletki 8-mki Natural Tones od Avon ( Teraz na te sama sie czaje ale ze sleeka). Brwi podkreslam brazowym cieniem. Modeluje rysy twarzy za pomoca kuleczek brazujacych Oriflame. Usta podkreslam cielista pomadka rowniez Oriflame Giordani Gold.

A tak sie prezentuje w przyblizeniu:


Oczywiscie zapomnialam dodac. Rzesy starannie wytuszowalam moim ulubiencem juz od poltorej roku Super Magnify od Avon.

5 komentarzy:

  1. Widzę że na co dzień lubimy taki sam makijaż-brązowy cień i tusz :) ten cień ma chłodny odcień brązu,prawda? :)

    (odp.na pytanie jest pod Twoim postem u mnie na blogu:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny delikatny dzienny makijaż:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ:) Pytałaś po ile baza:) 24,50zł
    A kosmetyki Marizy dostępne są u konsultantek, tak jak Avon:)
    Mam koleżankę która tym się zajmuje dzięki czemu, dopływ świeżych kosmetyków mam cały czas:)
    U mnie na blogu jest baner ich strony, możesz wejść i poczytać, ogólnie jestem bardzo zadowolona z kosmetyków Marizy, są tanie, dobrej jakości i nasze krajowe:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż w brązach pasuje na każdą okazję i chyba do każdej urody więc super:)
    zapraszam na moje rozdanie: http://bag-full-of-surprises.blogspot.com/2012/07/rozdanie-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, maluję się tak od lat. :)

    OdpowiedzUsuń