poniedziałek, 2 lipca 2012

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h

Dostalam  ten kosmetyk od meza a w zasadzie sama go sobie wybralam bo przyprowadzil mnie do regalu z kosmetykami i powiedzial ze mozesz spelnic swoja zachcianke. Byla skromna ale jestem bardzo zadowolona. W koncu moze naucze sie malowac czarna kreske na powiece za pomoca eyelinera w zelu od Maybelline.

Produkt zakupilam w takim oto kartonowym pudeleczku:

Kolorek 01 Intensive Black


W pudeleczku zgrabny malutki sloiczek oraz naprawde dobrej jakosci pedzelek:)


Dokladniejszy opis eyelinera pod sloiczkiem:


I tutaj jeszcze raz pedzelek. Wlosie miekkie i elastyczne bardzo wygodne podczas ablikacji eyelinera.


Wygodna plastikowa rekojesc z estetycznym oznakowaniem marki:


Ogolne pierwsze wrazenie wooow.


Sloiczek solidnie wykonany. Patrzac po ilosci zuzycia eyelinera na jeden raz mam wrazenie ze starczy mi na bardzo dlugo:)


A tak sie prezentuje na reku. Grubosc kreski od najgrubszej do najcienszej:):


Jak widac kolor sam w sobie bardzo intensywny.

A oto co nim zmalowalam. Nie jestem mistrzynia kreski wiec wybaczcie za moje krzywizny.





Co myslicie dziewczyny?? Zaplacilam za niego 12.95euro. Ale mysle ze bylo warto:) Jestem w 100% zadowolona i mysle ze w koncu naucze sie malowac klasycznie oko:)

3 komentarze:

  1. Pocwiczysz to kreska bedzie ci wychodzic jeszcze ladniej. Jak na pierwszy raz to wcale nie jest zle :o)
    A gdzie kupowalas ten liner? Mam wrazenie ze troche drogo dalas. Nie pamietam ile u mnie w Rossmannie on kosztuje( w Rossmannach mamy mala szafe i wlasnie jest tylko ten jeden odcien czerni, a ja i tak wolalabym jedna z tych pozostalych, chodz i tak czesciej siegam po krekdi albo duraline mieszan z cieniem i wychodza mi takie same kreski jak przy tego pytu linerach, wiec po co mi one jeszcze wyschna zanim zdarze polowe zuzyc), ale cos mi sie kolacze ze byl tanszy.

    Pozdrawiam z Düsseldorfu
    moni

    OdpowiedzUsuń
  2. Niom 12.95 w Muller. Ale byl w cenie regularnej i w sumie dwa ostatnie wiec wzielam bez zastanowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem nieźle jak na początek. Będę musiała tez się zaopatrzyć w jakiś eyeliner, bo żadnego nie mam, bo nie umiem robić równych kresek...a nie umiem robić, bo nie mam wprawy :P bo nie mam żadnego linera... i tak w kolko.
    Znacznie lepiej wychodzą mi kredkami.

    OdpowiedzUsuń