poniedziałek, 30 lipca 2012

Glossybox Lipiec Deutschland

I juuuuuz nareszcie dostalam i ja mojego Glossy. W tym miesiacu porownujac z innymi dziewczynami moj boks nie byl taki zly, chociaz i nie najlepszy gdyz liczylam na podklad a nie dostalam:(
Ale przejdzmy do sedna. Oto moj lipcowy niemiecki Glossybox:

Ohh.. Uwielbiam ten moment kiedy trzymam pudeleczko i jeszcze nie wiem co sie w nim znajduje:)

 Nadal czuje emocje...

Otwieramy

 I mamy calkiem ciekawy komplecik:)

Avene lekki filtr do twarzy spf50. Uwielbiam te francuska firme. Jest dostepna tylko w aptekach dzieki czemu wiem ze jest w 100% bezpieczna dla mojej kaprysnej skory. Cena regularna 16,90euro

Marka nieznana- szminka. Glossy nie podal marki ani wartosci..Ja mam wrazenie ze to tester od Max Factor. Jednak produkt pelnowartosciowy. Kolor baaaaaaaaaardzo rozowy.

 Alessandro krem do suchych stop. Moja probka 30ml. Produkt pelnowartosciowy 14,95euro za 100ml

Dermasel Spa- Maska do twarzy z ekstraktem z granatu. Moja pelnowartosciowa saszetka. Wartosc 2 Euro.

 C:EHKO Intensywnie regenerujacy szampon do wlosow. Moja probka 75ml wartosc 11,40 Euro za 300ml

Ogolnie szalu nie bylo ale jest zdecydowanie lepiej niz w zeszlym miesiacu kiedy to lekko sie podlamalam i chcialam zrezygnowac. Mam nadzieje ze w przyszlym miesiacu bede jeszcze milej zaskoczona. 
   Co sadzicie dziewczyny o moim Glossy??

4 komentarze:

  1. Wszystkie produkty z tego boxa bym zużyła, wiec nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym zużyła. No, może poza szminką - totalnie nie mój kolor.
    Waham się nad polskim Glossy... hm. Co byście mi doradziły?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię filtry Avene, a Alessandro peeling najbardziej zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wlasnie ten krem do stop oddalam kuzynce. Jakby byl peeling bym zuyla bo w zasadzie robie co drugi dzien. Jakos mam innych swoich ulubiencow i zbyt wielu stoi w kolejce do wykonczenia.

      Usuń