niedziela, 15 lipca 2012

Magiczny Eyeliner Color Trend

Wiele dziewczyn zastanawialo sie jaki jest?? Czy warto zamowic?? Bo niby wiele nie kosztuje ale po co wywalac pieniazki w bloto na bubel?? No to zamowilam i zobaczcie jak dziala:

Magiczny Eyeliner Color Trend
Malutki , slodki, poreczny.
Dostepny w jednym kolorku Clear poniewaz nakladamy nim swoj ulubiony cien do powiek na mokro.
Po odkreceniu wygodny pedzelek. Precyzyjnie zakonczony co powinno dac efekt fajnej cienkiej kreseczki.
Do pierwszej kreseczki uzylam mojego jednego z ulubionych brazow. Dokladnie tego srodkowego z paletki 8-emki Avon Natural Tones.
Po namoczeniu pedzelka wyglada on tak:
I oto moje kreseczki wykonane magicznym eyelinerem:
 Jak widac efekt na oku jest naprawde bardzo delikatny. Dodatkowo wiele razy musialam dokladac cienia oraz na nowo moczyc liner w opakowaniu gdyz szybko wysychal.
A jako bonus zobaczcie jak wyglada po dokladnym wymyciu:
Mysle ze jest raczej przeznaczony do jednych tonacji kolorystycznych.

Reasumujac za cene 11,99 zl moze to majatek nie byl ale wole robic kreske normalnym cienkim pedzelkiem zmoczonym w wodzie. Taki przynajmniej domyje do konca. NIE POLECAM!!

4 komentarze:

  1. kupiłam go z ciekawości, dziś mam zamiar go użyc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz proszę,ten aplikator jest twardy? czy zgina się podczas robienia kreski?
    mnie on kusi,bo ja lubię robić kreskę cieniem nie na powiece,tylko pod dolną linią rzęs,a normalnym aplikatorem wychodzi mi zbyt grubo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sarunieczko on jest dosc gietki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem,dzięki :) chyba się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń