czwartek, 31 maja 2012

Essence, Stay All Day Make - Up (Długotrwały podkład w płynie)

Essence, Stay All Day Make - Up (Długotrwały podkład w płynie)


Moj ostatni nabytek. Naczytalam sie ze firma Essence oferuje dobrej jakosci produkty w niskich cenach. Dla mnie zawsze sie to wykluczalo. Od dzis wiem ze i tani produkt moze byc naprawde skuteczny. Przedstawiam wam Dlugotrwaly podklad od Essence. Producent obiecuje ze utrzymuje sie na twarzy do 16h.



        

Wybralam numerek 20 Soft Nude. Mysle ze idelanie nadaje sie do mojej plamiastej lecz bladej twarzy. Opakowanie ma wygodna pompke dzieki czemu nakladam na dlon tyle podkladu ile potrzebuje. Zazwyczaj 4-5 nacisniec strcza mi na cala twarz.


A teraz rezultaty ktore szczerze mnie zaskoczyly jak na tak tani produkt. Jak na pierwszym zdjeciu mozna zauwazyc mam cere z licznymi czerwonymi plamami i drobnymi bliznami po tradziku (ktory nadal jeszcze niestety mnie przesladuje). Na drugim zdjeciu twarz gladziutka i prawie bez skazy. Jednoczesnie nie odczuwam efektu maski na twarzy.



Juz przy pierwszym spojrzeniu widac roznice. Uwazam ze jak na tak niska cene spisuje sie znakomicie. Dodatkowe plusy to:
- Super wydajny
- Sliczny swiezy zapach
- Wygodne estetyczne opakowanie
- Utrzymuje sie na twarzy okolo 8h w stanie nienaruszonym

   Reasumujac napewno kupie ponownie. jestem zdania iz po co mam przeplacac skoro  ten produkt mimo niskiej ceny i polki spelnia w 100% moje oczekiwania.

6 komentarzy:

  1. witam jak jest cena te fluidu i gdzie go mozna kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kupilam go w Niemczech za 3,29 euro. Wiem ze w Polsce tez sa ale nie potrafie powiedziec gdzie i w jakiej cenie:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład jest dostępny w drogeri Natura, wie wiem za ile dokładnie ale mniej niż20 zł napewno

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale roznica. Nie wiedzialam ze masz takie problemy z cera.
    Oby ci ten podklad sluzyl i nie powodowal wiekszych problemow.

    Pozdrawiam z Düsseldorfu
    moni

    OdpowiedzUsuń
  5. Można go kupić na mintishop.pl. Nigdzie indziej w sklepach nie widziałam, może jedynie w małych drogeriach gdzie mają "wszystko i nic"

    OdpowiedzUsuń